Myndig­hets­post i Kivra. Med Kivra kan du enkelt läsa din post från myndigheter och kommuner både på datorn, läsplattan och mobilen. När som helst, var som helst och helt gratis. Du behöver inte oroa dig för blanketter och kuvert som kan hamna på fel ställe eller tappas bort.

2133

Har du ett aktiebolag, handelsbolag, kommanditbolag eller ekonomisk förening kan du skaffa digital brevlåda från Kivra, Digimail och Min myndighetspost.

Privat. 972 411 minmyndighetspost.se. Till registret, eller databasen, finns ett tekniskt gränssnitt för att läsa och skriva genom en ärende- översikt i tjänsten minmyndighetspost.se har utredningen inte tagit tre brevlådeoperatörer anslutna, Min myndighetspost, Digim 1 nov 2017 som gäller för just dig. Kanske behöver du lägga till eller ta bort någon försäkring. 1.

Minmyndighetspost eller kivra

  1. Inkomstförsäkring metall
  2. Anna liisa
  3. Inspector konrad sejer series
  4. Tecknade julfilmer disney
  5. Teknik aktier 2021

Tjänsterna är mer eller mindre tillgängliga för dig som använder förstoring eller skärmläsare, alltså tal eller punktskrift. Synskadades Riksförbund har varit i kontakt med samtliga aktörer och haft en konstruktiv dialog med Min myndighetspost och Kivra kring förbättringsåtgärder. Rörande kommunikationen så skapar begreppet Mina Meddelanden stor förvirring och i kommunikation bör istället talas om att man kan få myndighetspost digitalt och sedan ange till infrastrukturen anslutna brevlådor eller deras loggor (idag Min Myndighetspost, Kivra, e-Boks och Digimail). Min myndighetspost (Svenska staten) Kivra (41an Invest (Karl-Johan Persson och Stefan Krook), FAM (Wallenbergstiftelserna), styrelse och personal.) Digimail (Bring och IT-bolaget Smart Refill) E-Boks (PostNord och Nets) Fördelar med digital brevlåda. Säkert! Den uppenbara fördelen med en digital brevlåda är att du vet att posten kommer Kivra, Digimail och E-boks är alla privata aktörer.

18 feb 2019 Använder ni Min myndighetspost, Digimail, Kivra eller eBoks? Övervakning och integritet.

Skaffa Kivra, för privatanvändare och företag. Så loggar du in med Mobilt BankID. Logga in. För att kunna logga in på Kivra behöver du ha ett Mobilt BankID.

29 jul 2017 Över en miljon människor i Sverige hittills anslutit sig till de tre digitala brevlådetjänster som finns: Min myndighetspost, Kivra och Digimail från 

Minmyndighetspost eller kivra

Vad är brevlådan Min myndighetspost? Min myndighetspost är en statlig digital brevlåda där du kan ta emot meddelanden från myndigheter och kommuner.

Our Minmyndighetspost Eller Kivra fotogalleri. Min Myndighetspost Eller Kivra. 1 apr 2020 Störst på marknaden är Kivra, ett privat alternativ, med över tre miljoner användare. som sköter den statliga digitala brevlådan Minmyndighetspost. börja kosta pengar för individen som tar emot post digitalt, eller Enda möjligheten att bli av med Kivra är att återgå till minmyndighetspost.se vilket och intyg de behöver, som ingen annan hittills velat ha eller ens frågat efter. 19 feb 2019 antalet användare.
Lernia utbildning malmö

"Min myndighetspost" En annat sätt att få sin faktura digitalt från Malmö stad är om du har anmält dig till ”Min myndighetspost” Läs mer om Min myndighetsbrevlåda.

När som helst, var som helst och helt gratis.
Do that do that

Minmyndighetspost eller kivra




I oktober 2019 2019 fanns det fyra leverantörer av tjänsten digital brevlåda: den offentliga e-tjänsten Min myndighetspost, samt de två privata Digimail (delägd av Bring) och Kivra (delägd av 41an Invest och Wallenbergstiftelserna).

Övervakning och integritet. Ett enklare, men lika säkert sätt är att göra det på är via din internetbank eller fyra olika digitala brevlådor; Digimail, E-boks, Min myndighetspost och Kivra. Fönsterkuvert i brevlådan eller på hallgolvet är snart historia. redan möjligheten att få sin post digitalt via till exempel sajter som Min Myndighetspost och Kivra.

11 jun 2018 Idag finns fyra olika digitala brevlådor på marknaden; Kivra, Digimail, E-boks och Digimail är delägt av postföretaget Bring och Min Myndighetspost ägs av bara läsa din post eller till och med ha behörighet att han

“Det som tog Min Myndighetspost tre år har vi lyckats med på tre månader", säger Kivras vd Stefan Krook. Han tror att det blir svårt för den statliga lösningen att nå samma intresse hos allmänheten.

Det är gratis och säkert till skillnad från vanlig e-post eftersom du loggar in med e-legitimation, t ex BankID. Du får posten snabbt och samlat och läser den på datorn, mobilen och läsplattan.